Prošlog meseca svega 27% posetilaca doživelo napad panike u tržnim centrima
BEOGRAD, 10. decembar 2011, (Njuz) – Broj građana koji su tokom proteklog meseca doživeli panični napad u nekom od tržnih centara, sada iznosi svega 27 odsto, rezultat je najnovijeg istraživanja pod nazivom „Panika i šoping“ koju je sproveo Stratedžik marketing.
Branislav Stanojević iz ove agencije kaže da su rezultati toliko drastično umanjeni da su u prvi mah mislili da je reč o nekoj grešci.
– Procenat građana koji nakon višeminutnog boravka u nekom od tržnih centara dobije napad panike uglavnom se do sada kretao između 35 i 40 odsto, dok je u slučaju novogodišnjih rasprodaja tek nešto malkice prelazio 50 odsto – kaže Stanojević – Ovo je veoma dobra vest za sve ljubitelje šopinga, jer pokazuje da bi u narednim mesecima ova brojka mogla da padne na oko 20 odsto, što je što prosek u zemljama Evropske unije.
Darko Đorđević iz Delta sitija sa zadovoljstvom je primio ovu vest i napomenuo da je i on sam primetio da sve manje posetilaca ovog objekta ima napade panike.
– Ako treba tražiti neke razloge za ovaj napredak, mislim da je za to najzaslužnija odluka menadžmenta da prostor učini još prirodnijim. Na prvom spratu se tokom poslednje tri nedelje nalazi jedna palma, dok smo odlučili da drugi nivo osvežimo još jednim kaktusom – kaže Đorđević i dodaje da će ovakve vesti možda uticati na smanjenje broja psihologa koji šetaju po ovom tržnom centru i pomažu ljudima tokom napada.
I u tržnom centru Ušće primetili su velike promene u ponašanju potrošača.
– Poslednjih nedelja skoro da je retkost da neko proba da skoči sa najvišeg nivoa, da ne pričamo o tome da se tek možda na svakih pola sata vidi neko ko se preznojan vrti u krug i čupa kosu – kaže Dušan Dragić, koji napominje da će, ukoliko se nastavi sa smanjenjem broja ljudi koji imaju napade panike u tržnim centrima, menadžment ovog objekta možda odustati od namere da od Nove godine na prvom spratu otvori savetovalište za sve žrtve.
Sad tek uviđam kojim se rizicima izlažu građani koji imaju mogućnost da kupuju u tržnim centrima.
ko kupuje? ljudi samo setaju i uzivaju u svezem vazduhu, raskoshu boja i zgodnih promoterki
ko o cemu, baba o ratluku :)
sneki, opet ti s'tom babom.
da tebi ne fali jedan deda?
pa znas kako stare bake kazu, bez starca nema udarca :)
to ne kazu stare bake, nego neudate nesretnice od 33 do 46 god, jer im je u tim momentima bilo kakav udarac neophodan….razumes vec o cemu pricam ;)
A zašto 10. decembar ? Možda će panika nestati jer smo ušli u EU?
Na tavan mogu posaditi kamilu a u podrum bizona :D
jes…bezveze da muce zivotinje. to tamo niko ne bi ni primetio….
Sta je bilo? Opet se pusi u soping molovima?
Мене вата напад панике, а да ни не уђем у тржни центар… Оно, путујем сваки дан на релацији Ушће-Делта. За воланом хорор, у аутобусу гужва… А на свакој станици и у аутобусу, и испред тих тржних центара, и на пешачким прелазима петнаест тона сисе и вулве која је пошла с потпуно озбиљним изразом лица, као да ради нешто јако битно, да купи нпр. ешерпу или неки одевни предмет за који се ми мушкарци никад не бисмо досетили чему служи и како се навлачи (смислили бисмо ваљда како се свлачи, једва – мислим, као клинац сам се редовно спетљавао с брусхалтерима и бодијима)… :)
Овај смајли је нешто као лула мира између мене и ових надрканих цица-мица које би сад да ми лупе минус зато што сам написао оно за вулву…
…и са оним одвратним торбама од скаја преко савијене руке…
Odlicna vijest, uboli ste kao prstom u oko, duboko! :-D Mene licno uvijek odvali neka nervoza a i glava krece da me boli od onih silnih neonki, ustajalog snobovskog vazduha i kupoholicarske (ne)kulture! Mada mislim da ce ta vjestacka palma da potpuno promijeni situaciju, mozda ima treba predloziti da nahvataju macaka po ulicama pa da ih puste da setkaju okolo zbog radi ‘opustene’ atmosfere.